Blogul suporterilor catalani a anunţat relansarea blogului Fotbal pe bandă rulantă

24 dec. 20100 comentarii

Un alt blogger cunoscut în blogosfera românească a semnalat relansarea blogului Fotbal pe bandă rulantă prin trecerea de la platforma blogspot pe un domeniu propriu. Este vorba despre Ionut Ştefănoaica, cel care ne oferă zilnic super-articole de calitate pe Blogul suporterilor catalani şi Promisiunile sportului rege. Îi mulţumesc lui Ionuţ că, alături de MrSport şi Ivan Goncearuc, au anunţat relansarea blogului. Le mulţumesc încă o dată tuturor.
Iată articolul scris de Ionuţ pe Blogul suporterilor catalani: 

Profit de ocazie ca este 1 Decembrie, ziua tuturor romanilor de pretutindeni si voi avea un discurs emotionant pentru un blogger roman cu caracter 100% sportiv care nu se mai afla pe meleagurile noastre, preferand atat de hulita strainatate.Desi acest blog se ocupa cu toate informatiile ce tin de societatea FC Barcelona, astazi ma simt nevoit sa-i fac o favoare unuia dintre prietenii mei buni din blogosfera romaneasca, Marian Sania. Domnia sa a fost ziarist sportiv foarte multi ani pentru ziarul craiovean Gazeta de Sud, insa dupa aproximativ 2 ani de la intrarea in milleniul 3 s-a decis ca este nevoie de o noua provocare in viata sa privata si a ales calea strainatatii pentru a-si intretine exemplar familia. S-a stabilit definitiv in ” cizma ” si lucreaza de aproape 5 ani in lumea ambarcatiunilor nautice, la o firma privata din Milano. Povestea sa am putut sa o citesc aproape de sfintele sarbatori Pascale, pe site-ul dedicat celor care au lucrat odata in presa. De aici si pana a deveni prieteni nu a fost decat un simplu pas. Am descoperit ulterior datorita faptului ca i-am citit povestea acolo si blogul unde isi face timp pentru a informa placut cititorul despre ultimele evenimente sportive. Mi-a placut ceea ce scrie si i-am propus un schimb de experienta pentru a-mi citi articolele care le public aproape in fiecare zi aici, pentru voi. 

In vara acestui an mai precis in luna august am avut nesperata sansa sa schimb doua vorbe ca intre prieteni si am ramas placut surprins de povestile spuse incat astazi ma simt obligat sa anunt ultimul sau proiect fotbalistic. I-am promis ca voi spune cateva vorbe legat de noul sau site personal la momentul potrivit si consider ca astazi este punctul culminant pentru acest lucru, intrucat este Ziua Nationala a Romaniei si stiu in adancul sufletului meu ca acolo din Italia doreste nespus sa fie prezent in orasul sau natal pentru a asista ca orice roman la aceasta sarbatoare. In urma cu aproximativ 3 zile si-a deschis un nou proiect blogosferic in care publica ultimele noutati legate de absolut orice eveniment major care se intampla in lumea aceasta fascinanta a fotbalului. Site-ul sau poate fi vizionat in partea dreapta a acestui blog unde este scris urmatorul mesaj: Fotbal pe banda rulanta. Blog de analize si comentarii sportive . Totusi, daca va este atat de greu sa mutati mouse-ul in dreapta, eu vin cu o metoda mult mai simpla pentru dumneavoastra, aceea a unui simplu link. Descoperiti materiale de calitate doar aici.

Dă mai departe :

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Fotbal pe bandă rulantă - Toate drepturile rezervate Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Powered by Blogger