Yahturi, gomoni, bărci şi fete frumoase la Salonul Nautic Genova 2010

14 oct. 20100 comentarii

 S-a închis recent Salonul Nautic Internaţional de la Genova (Italia), cea mai importantă expoziţie din acest domeniu, ajuns în acest an la cea de-a 50 ediţie. Mii de expozanţi şi sute de mii de vizitatori în standurile amenajate în vecinătatea Portului Antic din Genova. Preţurile începeau de la 1.000 de euro şi ajungeau la 1 milion de euro. Puteai admira cîteva mii de modele de yahturi, bărci, gomoni şi vele de ultimă generaţie, iar dacă te ţinea buzunarul puteai să cumperi ambarcaţiunea pe care o visezi de o viaţă. Şi, la la orice expoziţie care se respectă, am putut admira o grămadă de fete frumoase, fie pe coridoare, fie pe diverse ambarcaţiuni.
Printre cei prezenţi 10 zile la Salonul Nautic m-am numărat şi eu. Am făcut parte din staff-ul tehnic al firmei unde sunt angajat, o binecunoscută societate italiană, cu sediul la Milano, care construieşte gomoni (ambarcaţiuni pneumatice), iar sarcina mea a fost să ofer informaţii clienţilor despre produsele noastre. Aveţi mai jos cîteva fotografii realizate la Salonul Nautic, în prima dintre ele fiind pozate fetele prezente în standul firmei pe care o reprezint, Valeria şi Arianna, două genoveze de 24 şi 21 de ani, studente la Ştiinţele Comunicării. Grazie, ragazze, un baccio!
Mîine am să revin cu un interviu (plus foto şi un filmat video) cu un triplu campion mondial în concursurile de viteză pe mare. Din 2008 nu îi stă nimeni în cale.
Cum a fost la Salon vedeţi în filmuleţul de mai jos



Dă mai departe :

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Fotbal pe bandă rulantă - Toate drepturile rezervate Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Powered by Blogger