Ionut, un blogger dedicat trup si suflet echipei FC Barcelona

24 aug. 20104comentarii

L-am cunoscut personal pe Ionut, autorul Blogului suporterilor catalani. Ii promisesem mai demult ca ne intilnim in aceasta perioada, insa pina la urma am reusit sa stam de vorba pret de o ora sau chiar mai mult. Undeva in orasul nostru natal, Craiova, ne-am dat intilnire la o terasa linga stadionul Ion Oblemenco. M-a impresionat prin modul lui simplu de a fi, gindi si de a vedea lumea fotbalului si nu numai. Ii citisem articolele pe blogul sau si ramasesem impresionat. Stie sa scrie si lucru asta conteaza foarte mult. Are 23 de ani, e student la Chimie si e un fan declarat al formatiei FC Barcelona. S-a aventurat sa-si faca un blog in urma cu sase luni, tema aleasa fiind FC Barcelona, asa ca a iesit o pagina web de toata frumusetea, dedicat a suporterilor acestei echipe. Baiatul pune suflet, alege subiecte de actualitate despre FC Barcelona, in principal echipa de fotbal, dar si despre celelalte sectii ale clubului. Uite, ca lui Ionut i-a iesit chestia asta si acest lucru se vede in numarul de vizualizari ale blogului sau. Am discutat despre fotbal, blogosfera, dar si alte chestii. Am descoperit un interlocutor placut din toate punctele de vedere. 
Ionut are un viitor frumos in fata, iar azi m-am convins ca este serios si un om de onoare. Ii doresc multa bafta si ma bucur ca l-am cunoscut personal. I-am propus o colaborare, adica sa scrie pe blogul meu. Atunci cind are timp si subiecte. A acceptat cu placere. Deja l-am autorizat ca autor al acestui blog, iar in scurt timp ii puteti citi articolele pe Fotbal pe banda rulanta. Sa fie intr-un ceas bun!
Blogul acestui minunat baiat poate fi citit AICI. Vi-l recomand cu caldura!
Dă mai departe :

+ comentarii + 4 comentarii

24 august 2010 la 18:03

Multumesc Marian pentru aceste cuvinte,mai mult decat interesante adresate mie. Imi pare bine ca am cunoscut o persoana ca tine si voi incerca cat de curand sa vin cu un articol pentru blogul tau.

24 august 2010 la 18:32

E talentat baiatul, pun mina în foc. Si Marian are un fel de fler la gasit astfel de talente, ziarist cu litera mare.

25 august 2010 la 12:59

Ionut are, intr-adevar, talent. L-am descoperit mai demult si tocmai de aceea am tinut sa-l cunosc personal. Ma bucur ca si Ivan il apreciaza. Si Ivan, ca si mine, are ochi pentru cine are talent. Ionut va ajunge departe daca isi continua munca inceputa pe blogul sau. Ma bucur pentru el, si tocmai de aceea, i-am propus sa devina membru al blogului Fotbal pe banda rulanta.

25 august 2010 la 14:53

Marian,sa-mi spui daca intr-adevar ti-a placut materialul meu de actualitate,imediat dupa terminarea meciurilor de ieri din UEFA Champions League.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Fotbal pe bandă rulantă - Toate drepturile rezervate Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Powered by Blogger