Promisiunile sportului rege, un blog de urmărit

25 nov. 20100 comentarii

Am dat întîmplător peste un nou blog de fotbal - Promisiunie sportului rege se cheamă - care m-a captivat de la început. Sunt un puzderie de bloguri de fotbal în blogosfera românească, unele interesante, altele de aruncat la coşul de gunoi, însă Promisiunile sportului rege aduce ceva inedit. Este o pagină web dedicată exclusiv tinerelor talente din fotbalul european şi mondial. Ca să nu lungesc vorba, scoate la rampă jucători de care nu aţi mai auzit pînă acum, dar care vor deveni vedete peste cîţiva ani. Aşadar, un blog tematic mai mult decît binevenit în blogosfera. Bine scris, bine strucurat şi documentat ca la carte. O adevărată plăcere să-l citeşti. Pe mine mă captivează la fel de mult ca şi poveştile de pe Istoria Fotbalului (www.istoriafotbalului.com), un blog despre care voi vorbi cu altă ocazie.
Tot plimbîndu-mă cu mouseul pe respectiv blog, am dat şi peste autorul acestuia. Mă tot întrebam cine poate să scoată un nou blog tematic, căci pentru asta ai nevoie de multă pasiune, răbdare şi timp pentru documentare. Aşa am descoperit că Promisiunile sportului rege este realizat de Ionuţ Cristian Ştefănoaica, bloggerul craiovean care a lansat cu mult succes un blog care nu mai are nevoie de prezentare: Blogul suporterilor catalani. Promisiunile sportului rege (sau mai bine zis autorul acestuia) ne surprinde plăcut cu articolele despre tinerele talente din lumea balonului rotund. Unii fotbalişti prezentati pe blog vor intra în istorie, alţii vor sfîrşi în anonimat. Toţi au însă povestioarele lor pe care le găsiţi pe blogul Promisiunile sportului rege. Citiţi blogul AICI  Bookmark and Share
Dă mai departe :

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Fotbal pe bandă rulantă - Toate drepturile rezervate Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Powered by Blogger