Fotbal pe bandă rulantă s-a mutat pe www.fotbal123.com

28 nov. 20100 comentarii

CLICK PE IMAGINE PENTRU A ACCESA WWW.FOTBAL123.COM
A trecut mai bine de o lună de cînd am anunţat că Fotbal pe bandă rulantă va fi mutat pe un domeniu propriu. Iată că, în sfîrşit, a venit şi acest moment. Am fost extrem de ocupat în ultima perioada şi am avut şi ceva probleme de configurare a siteului. Asta este şi cauza pentru care postările au fost puţine în ultima lună, lucru care s-a văzut din traficul de vizitatori. Deci, de ce am trecut pe domeniu propriu? A fost recomandarea autorului blogului Bloggerin de a face acest pas, scriind într-un articol că Fotbal pe banda rulantă merită să aibă propriul său domeniu. Eu doream să fac acest lucru la împlinirea unui an de la înfiinţarea blogului, adică pe 5 ianuarie 2011. Al doilea motiv: blogul nu mai era indexat de motoarele de căutare. De la 800 de vizitatori zilnic, am ajuns la 70-80.
Am ales platforma wordpress pentru că este cea mai utilizată, iar domeniul l-am cumpărat din Italia, pentru că locuiesc la Milano. Din acest motiv, veţi găsi unele setări în limba lui Dante, de exemplu formularul de comentarii. Am ales un nume uşor de reţinut, fotbal123.com, chiar dacă nu mă reprezintă cu nimic. Important este să fie reţinut uşor de cititori.
Mulţumesc în mod deosebit unor prieteni din blogosferă care mi-au dat sfaturi şi m-au susţinut moral. Este vorba despre Ionuţ Ştefănoaica, Ivan Goncearuc, autorul blogului MrSport şi, nu în ultimul rînd , autorului blogului www.bloggerin.ro
IMPORTANT: Îi rog pe toţi cu care am făcut parteneriate sau schimb de linkuri să modifice linkul in blogroll-urile lor. Eu am inclus în noua pagină web toate blogurile sportive. Acest blog nu va fi şters, ci va rămîne ca o alternativă a siteului, în cazul în care vor mai apărea probleme tehnice. 
Aşadar, Fotbal pe bandă rulantă poate fi citit din acest moment pe www.fotbal123.com.
Bookmark and Share
Dă mai departe :

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Fotbal pe bandă rulantă - Toate drepturile rezervate Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Powered by Blogger