L-au transferat pe Mutu la Fener pe... 7 chifle şi o narghilea (video)

9 iun. 20107comentarii

Se cheamă Pe bune emisiunea pe care o realizează pe postul tv sport.ro Mihai Mironică şi Radu Banciu, însă tot ce este prezentat pe sticlă are o tentă de umor, mai simplu spus de bîză. Sau de caterincă, aşa cum le place ziariştilor să spună. Au subiecte cu duiumul - că doar în fotbalul nostru se întîmplă de toate - ultimul fiind legat de presupusul transfer al lui Adrian Mutu în Turcia, la Fenerbahce. Daţi click pe videoclip dacă vreţi să vedeţi cum l-au transferat pe Mutu pe... şapte chife şi o narghilea. sursa: www.sport.ro
Dă mai departe :

+ comentarii + 7 comentarii

9 iunie 2010 la 18:45

Marian imi place tot ceea ce face domnul Banciu cand vine vorba despre ''inteparea'' acestor oameni care nu au nimic in comun cu fotbalul,insa cateodata exagereaza.Sport.ro s-au gandit si ei sa mai inveseleasca publicul larg si au apelat la Radu,insa a dezamagit foarte mult cu noua postura.Este de prost gust ceea ce fac Mironica si Banciu!!!!

9 iunie 2010 la 21:19

Ionut, tu ii urmaresti mai des si esti in tema cu toate emisiunile lor. Eu vad doar niste rezumate pe internet. Unele imi plac, altele nu! Dar este un mod inedit de a face caterinca despre anumite personaje. Si mie imi place Banciu. Postez aceste videoclipuri pentru ca sunt interesante. De fapt, eu agreez caterinca realizata de Smiley TV, adica de Catalin Oprisan, cu care am fost coleg de breasla cindva. Este cel mai tare in acest domeniu. Oricum, iti multumesc pentru ca esti cel mai activ cititor al acestui blog. Sper sa ne vedem in august. Eu am trecut recent prin Craiova, doar in fuga. Motivul il stii. Numai bine!

Anonim
9 iunie 2010 la 21:22

Şi mie îmi place genul de caterincă al lui Banciu. Cu toate astea, emisiunea asta de pe Sport.ro e într-adevăr foarte slabă. Mult mai savuroase sunt emisiunile lui Banciu la Sport Total FM.

9 iunie 2010 la 21:33

Gabriel, esti pe aceiasi lungime de unda cu Ionut. Voi ati vazut mai multe emisiuni, asa ca sunteti mai in tema ca mine, care vad doar niste imagini web pe net. Am scris si zilele trecute ca nu toate emisiunile lor de pe sport.ro sunt reusite, dar baietii se straduiesc. Oricum, cu exceptia lui Oprisan Smiley TV nu exista astfel de emisiuni de acest gen, nu?

Anonim
9 iunie 2010 la 21:56

Într-adevăr, nu prea există, din păcate.

Cum spuneam, doar la radio, la Sport Total, unde tot Banciu are o emisiune zilnică, 11 metri. Se poate asculta şi pe net, intre 12 si 15 (ora Romaniei) http://www.sptfm.ro/audio/live.php

E mult mai aproape de stilul lui Banciu. Asta de pe sport.ro e concepută în totalitate de Mironică, el face aşa-zisul scenariu. Şi nu de puţine ori, stilurile se bat cap în cap, în sensul că Banciu mai încearcă să divagheze, iar Mironică nu găseşte o replică pe măsură pentru a da o anumită naturaleţe dialogului. Cel puţin aşa mi se pare mie.

Oricum, Mariane, dacă ai timp, poţi să vezi aici integral toate ediţiile emisiunii de pe sport.ro http://www.viddler.com/explore/unspemetri/videos/

9 iunie 2010 la 22:26

Multumesc, Gadriel. O sa vad si emisiunile de pe postul de radio, la adresa indicata. Numai bine

10 iunie 2010 la 09:46

mironica il trage in jos pe banciu

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Fotbal pe bandă rulantă - Toate drepturile rezervate Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Powered by Blogger