Caracatiţa-oracol Paul a devenit un joc de succes pe net. Distrează-te şi tu!

10 iul. 20100 comentarii

Fără îndoială, Mondialul din Africa de Sud va rămîne în memoria oamenilor prin celebrele vuvuzele şi prin caracatiţa-oracol Paul care prezice meciurile. Caracatiţa de la Acvariul din Germania este o vedetă incontestabilă, tocmai de aceea o firmă argentiniană a scos un joc online cu acest animal. Pui o întrebare şi adaugi două răspunsuri (în căsuţele A şi B) şi apoi dai click pe butonul albastru din mijloc pentru a primi răspunsul. Paul indică o variantă. Dacă nu eşti mulţumit de răspuns, apeşi pe un alt buton (simbolizat de mănuşa roşie de box, Boom) şi îi tragi un pumn în faţă caracatiţei. Jocul este distractiv, însă mai distractive sunt comentariile cititorilor. De pildă, cineva a întrebat caracatiţa cum se cheamă, Andrew sau John. Mi-a răspuns John, dar eu mă numesc Christian, aşa că i-am dat pumni de m-am săturat, este unul dintre comentarii. Site-ul cu jocul este în limba spaniolă.
 JOACĂ ŞI TU
10 iulie 2010, ora 14:08
Dă mai departe :

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Fotbal pe bandă rulantă - Toate drepturile rezervate Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Powered by Blogger